Városi hivatal – Elérhetőségek
Mestský úrad v Hurbanove sa člení na nasledovné oddelenia, úseky a časti: sekretariát, finančné oddelenie, správne oddelenie, oddelenie regionálneho rozvoja, oddelenie kultúry, úsek služieb, mestská polícia, spoločný obecný úrad – stavebný úrad, spoločný obecný úrad – školský úrad, materská škola, centrum voľného času.
Primátor je predstaviteľom mesta a najvyšším výkonným orgánom mesta. Primátor mesta je štatutárnym orgánom v majetkovo-právnych vzťahoch mesta, v pracovno-právnych vzťahoch zamestnancov mesta a správnym orgánom v administratívnych vzťahoch.
Zástupca primátora zastupuje primátora mesta v rozsahu určenom primátorom mesta v písomnom poverení. Mestský úrad vedie a jeho prácu organizuje prednosta úradu. Koncepčná činnosť, koordinovanie, organizovanie, metodické usmerňovanie, vedenie kontrolnej činnosti u zamestnávateľa a v organizáciách v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti vrátane analytického posudzovania jej výsledkov a vypracúvania priorít jej zamerania je v náplni práce hlavného kontrolóra.
Informačné centrum pre styk s verejnosťou. Podateľňa Mestského úradu.
Úrad zahŕňa činnosti, ktoré metodicky riadi a koordinuje primátorka mesta. Zabezpečuje úlohy, ktoré vyplývajú z postavenia primátora mesta a zástupcu primátora mesta. Zodpovedá najmä za oblasť školstva, legislatívny rámec priebehu verejných obstarávaní, administráciu úradných oznamov, tj. povinného zverejňovania, mzdového ohodnotenia zamestnancov a iné.
Matričný úrad Hurbanovo zabezpečuje prenesený výkon štátnej správy na úseku vedenia matrík územného obvodu Hurbanovo a Bajč. Spracúva, zapisuje a vydáva doklady o všetkých matričných udalostiach, ktoré sa udejú v jeho matričnom obvode, bez ohľadu na trvalý pobyt osoby, ktorej sa daná matričná udalosť týka. Do matriky sa zapisujú údaje o narodení, uzavretí manželstva a úmrtí a údaje o iných skutočnostiach rozhodujúcich pre zistenie alebo overenie osobného stavu, najmä údaje o osvojení, určení rodičovstva a o rozvode manželstva.
Finančné oddelenie zabezpečuje úlohy súvisiace s ekonomickou činnosťou mesta, finančnými vzťahmi k štátnemu rozpočtu SR, k právnickým a fyzickým osobám ako aj k občanom žijúcim na území mesta. Plní úlohy spojené s tvorbou a čerpaním rozpočtu, finančným hospodárením a účtovnou evidenciou.
Správne oddelenie vydáva rozhodnutia v oblasti správnych úkonov mesta, zabezpečuje evidenciu obyvateľstva, vydáva rozhodnutia o pridelení súpisných čísel, koordinuje činnosti súvisiace so sociálnymi otázkami, ako sú sociálne dávky, služby, starostlivosť o starších občanov, starostlivosť o sociálne odkázané rodiny a občanov, terénna sociálna práca. Ďalej zabezpečuje prípravu podkladov pre VZN mesta a príslušné rozhodnutia orgánov mesta. Vedie evidenciu a správu nehnuteľného majetku mesta.
sociálna starostlivosť, opatrovateľská služba: |
Mgr. Ingrida Divékyová |
kontakt: |
+421 (0)35 3700 221 (klapka) |
email: |
ingrida.divekyova@hurbanovo.sk |
|
|
služby zamestnanosti: |
Bc. Jozef Vanko |
kontakt: |
+421 (0)35 3700 251 (klapka) |
email: |
jozef.vanko@hurbanovo.sk |
|
|
TSP – terénna sociálna pracovníčka: |
Mgr. Monika Máčiková |
kontakt: |
+421 (0)35 3700 228 (klapka) |
email: |
monika.macikova@hurbanovo.sk |
|
|
TSP – terénne pracovníčky: |
Edina Balla |
Bc. Barbara Fazekašová |
|
kontakt: |
+421 (0)35 3700 227 (klapka) |
email: |
tsp@hurbanovo.sk |
Referát životného prostredia, separácia, úsek služieb, projekt Nová šanca na trhu práce, výstavba, doprava, podnikateľská činnosť, BOZP, CO, nebytové priestory, projektový manažment, domovnícka činnosť, upratovanie mestských zariadení a iné.
Organizácia kultúrnych a spoločenských podujatí, mestský rozhlas, mestská knižnica, správa budovy KD.